جاجرم_ فرماندار جاجرم گفت: بخشی از واحدهای در حال ساخت نهضت ملی مسکن در این شهرستان همزمان با دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاج زاده ظهر دوشنبه در جلسه شورای مسکن جاجرم در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در حوزه تسهیلات نهضت ملی مسکن در چند وقت اخیر جلسات متعددی در سطح استان برگزار شده که امیدواریم بزودی اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

فرماندار جاجرم افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در معرفی متقاضیان تسهیلات مسکن ملی با توجه به تناسب تحویل زمین نسبت به اقدام برای معرفی به بانک‌ها عملیات لازم را انجام دهد تا حقی از متقاضیان ضایع نشود.

وی ادامه داد: برقراری انشعابات آب، برق و گاز در سایت نهضت مسکن ملی پیشرفت محسوسی داشته و بنیاد مسکن با اطلاع رسانی درست و به موقع به متقاضیان فرایند دریافت انشعابات را برای مردم تسهیل کند.

حاج زاده همچنین خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسانه مانند خدماتی که در شهرها ارائه می‌دهند نسبت به خدمت رسانی به مردم در روستاها اقدام کنند و دستگاه‌های خدمات خدمات‌رسان در روستاها در هیچ حوزه‌ای نباید از اعتبارات دهیاری‌ها استفاده کنند و در صورت تخلف، متخلفین به دستگاه‌های نظارتی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: روند ساخت و ساز مسکن ملی شهر جاجرم پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و به مناسبت دهه فجر سال جاری قسمتی از این منازل به بهره برداری می‌رسد تا در قیمت اجاره مسکن جاجرم نیز تعادل برقرار شود.

فرماندار جاجرم در انتها گفت: از اداره کل راه و شهرسازی استان انتظار داریم فرایند تحویل زمین به متقاضیان طرح ملی جوانی جمعیت سرعت ببخشد تا مردم بتوانند هر چه سریع‌تر نسبت به ساخت منازل خود اقدام کنند.