یزد- در مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، «زهرا قاضیان» به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه مدرسه علمیه خواهران در بهاباد از سال ۱۳۹۲ راه اندازی شد، اظهار داشت: در طول این سال‌ها تلاش‌های بسیاری توسط مدیران مدارس برای اعتلای مدرسه علمیه خواهران بهاباد انجام شد که شایسته تقدیر است.

وی، نقش هیأت امنا را در پیشرفت و تعالی اهداف مدارس علمیه خواهران مهم برشمرد و افزود: برخی از برنامه ها با همکاری و برنامه ریزی هیأت امنا در سطح شهرستان‌ها به موفقیت می انجامد و برنامه ها در حوزه خواهران از انعطاف برخوردار است.

کارگر شورکی عنوان کرد: برنامه ریزی های فرهنگی و تبلیغی برای بانوان طلبه در ساعات شبانه روز نباید با اهداف تعالی بخشی خانواده طلاب در تضاد باشد بلکه یک طلبه هم باید فرد مفیدی برای جامعه باشد و هم فرصت رسیدگی به خانواده خود را بیابد و یک همسر خوب برای همسر، مادر خوب برای فرزندانش، دختر خوب برای پدر و مادرش و خواهر خوب برای خواهر و برادرش باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، نقش برنامه ریزی برای امور زندگی را در اسلام بسیار مهم خواند و گفت: ائمه اطهار علیهم السلام در این زمینه توصیه هایی دارند که باید در سبک زندگی مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم از تلاش‌های فاطمه خدادادی قدردانی و زهرا قاضیان به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران بهاباد معرفی شد.