تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

شیراز - معاون پژوهش آموزش وپرورش فارس گفت: شیر رایگان از امروز دو روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان فارس توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید زارعی در نشست برخط با رؤسا و معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان با اعلام این خبر گفت: خصوصیات شیر توزیعی شامل: شیر پاکتی فرادما (استریل)، نیمه چرب با حجم ۲۰۰ سی سی و دارای رتبه A از نظر کیفی است.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: اعتبار هزینه تهیه این شیر از محل هدفمندی یارانه‌ها تأمین شده است.

زارعی گفت: این شیر غیرقابل فروش است و حتماً باید توسط دانش‌آموز مصرف شود.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: شیر رایگان دو روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان فارس توزیع می‌شود.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی فارس و کارشناسان بهداشت مدارس آموزش و پرورش به عنوان ناظرین کیفی بر توزیع این شیر نظارت خواهند کرد.

حسنعلی محمدی گفت: مدیران هر مدرسه دوره ابتدایی نیز به عنوان ناظرین کمی انتخاب شده‌اند که بر حسن اجرای توزیع شیر نظارت خواهند کرد.