شهرکرد- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: 208 میلیارد ریال منابع حاصل از فروش اموال مازاد دولتی در سال 1401 صرف پروژه های عمرانی در دستگاه هایی اجرایی استان شد.

تهمتن عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مطابق آئین نامه هیأت وزیران و آئین نامه مولد سازی دارایی‌های دولت، دستگاه‌های اجرایی مکلف به معرفی و فروش املاک مازاد خود شده‌اند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بر اساس آئین نامه‌های مذکور، تاکنون ۳۸ ملک مازاد با همکاری دستگاه‌های اجرایی شناسایی و معرفی شده است، گفت: مجوز فروش این املاک توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر شده که از این تعداد املاک ۳۱ ملک به ارزش ۲,۱۳۰ میلیارد ریال به فروش رسیده است.

وی افزود: منابع حاصل از فروش املاک مازاد چهارمحال و بختیاری به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شده و این منابع در پروژه‌های عمرانی استان از قبیل تکمیل پیست دومیدانی تارتان، چمن مصنوعی ورزشگاه تختی شهرکرد و تعمیر و تجهیز مدارس استان هزینه شده است.

عبدالهی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۵۲۰ میلیارد ریال از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان پس از واریز به حساب خزانه به استان برگشت شده است.