دومین حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهانی در صفحه رسمی فدراسیون هندبال جهان بازتاب داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، صفحه رسمی فدراسیون هندبال جهان با انتشار مطالبی به معرفی تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی زنان جهان می پردازد و در همین راستا با انتشار یک پست به معرفی تیم ملی هندبال بانوان ایران پرداخت.

در این پست با انتشار عکس هایی از فاطمه خلیلی، مینا وطن پرست، آرزو کیانی آرا و نوریه عباسی ضمن یادآوری حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا که دو سال پیش برگزار شد، برای تیم ملی ایران که در گروه F رقابت های قهرمانی جهان با تیم های آلمان، لهستان و ژاپن همگروه است، آرزوی موفقیت شده است.

در متن این گزارش آمده است: «جمهوری اسلامی ایران حضور خود را در رقابت های قهرمانی زنان جهان از دو سال پیش با شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا آغاز کرد. اینجا برای بار دوم در گروه F در یک گروه سخت قرار دارد اما آنها با عزم و اراده خود می خواهند ثابت کنند که به اهداف نهایی خود برسند و در رده های بین المللی خاطرات بیشتری داشته باشند.»

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال زنان جهان در گروه F با تیم های آلمان، لهستان و ژاپن همگروه است. این مسابقات از ۹ تا ۲۶ آذر به میزبانی سه کشور دانمارک، نروژ و سوئد برگزار می شود.