میامی- فرماندار میامی بابیان اینکه ۱۵۰ منزل مسکونی بخش کالپوش در سیلاب دچار خسارت شد، گفت: به ساکنان این منازل امداد رسانی لازم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری شامگاه چهارشنبه در کارگروه مدیریت بحران به میزبانی فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه بارش باران و وقوع سیلاب در بخش کالپوش باعث بروز خسارات عمده به حوزه منازل، راه، کشاورزی، دام و زیرساخت‌های منطقه شده است، ابراز داشت علاوه بر این سرنوشت بانوی ۴۰ ساله مفقودی نیز همچنان نامشخص است.

وی بابیان اینکه هم اکنون نیروهای امدادی در منطقه حضور دارند، افزود: همه گروه‌ها کمک به مردم بسیج شدند و تلاش‌ها نیز برای یافتن این بانو کالپوشی با قوت ادامه دارد.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه ۱۵۰ منزل مسکونی بخش کالپوش در سیلاب دچار خسارت شد، ابراز داشت: از دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط انتظار می‌رود با قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده کالپوش همکاری لازم را داشته باشند تا درد و رنج مردم کاهش یابد.

آشوری ضمن بیان اینکه ۱۵۰ کیلومتر از مسیر جاده‌ها و معابر نیز دچار خسارت شدند، تصریح کرد: از اداره راه درخواست می‌شود تا نسبت به ترمیم این مسیر با توجه به در پیش بودن فصل سرد سال و احتمال بارش برف اقدام فوری کنند.

وی ضمن بیان اینکه بارش شدید باران و جاری شدن سیل در کالپوش باعث ایجاد خسارت در دیگر حوزه‌ها نظیر کشاورزی نیز شده است، افزود: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم این منطقه کشاورزی و دامداری است از جهاد کشاورزی درخواست داریم به این مقوله ورود فوری داشته باشند تا خسارات آنها جبران شود.

برچسب‌ها