بوشهر- فرماندار دیلم حضور مثبت و فعال زنان به عنوان قشری تأثیرگذار را لازمه حرکت در مسیر پیشرفت جامعه دانست و گفت: مشارکت زنان یکی از مؤلفه‌های توسعه پایدار جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان دیلم با بیان این مطلب که در آموزه‌های دینی بر مقام والای مادر و جایگاه زنان تاکید شده است، افزود: اهمیتی که بانوان در جامعه دارند آنجایی جلوه‌گر می‌شود که در آموزه‌های دینی اسلام بهشت زیر پای مادر عنوان شده است.

فرماندار دیلم حضور مثبت و فعال زنان به عنوان قشری تأثیرگذار را لازمه حرکت در مسیر پیشرفت جامعه دانست و اظهار کرد: مشارکت زنان یکی از مؤلفه‌های توسعه پایدار جامعه بوده و فراهم کردن محیط‌های مناسب اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موجب می‌شود تا بانوان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: وقتی دشمن چادر و مقنعه دختران و بانوان ایران را بهانه قرار می‌دهد و آن را مانع آزادی زن اعلام می‌کند و از حجاب زنان ما وحشت دارد قطعاً به دنبال توطئه است و این هوشیاری بانوان جامعه ما را می‌طلبد.

اسدی با بیان اینکه مردم شهرستان دیلم به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند و موضوع عفاف و حجاب رعایت می‌شود خاطرنشان کرد: موضوع تربیت فرزندان بسیار مهم و اصلی ترین محل تربیت آنها خانواده است که اگر کوتاهی صورت گیرد خسارت جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.