قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: از شورای شهر بوئین زهرا انتظار می‌رود نسبت به انتخاب شهردار جدید در اسرع وقت اقدام کنند و شخصی، جوان، توانمند و انقلابی را معرفی نمایند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا اظهار کرد: غزه مظلوم اما مقتدر، امروز به خط مقدم و نماد مقاومت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به درستی می‌داند رژیم کودک کش صهیونیستی، بازنده این میدان نبرد است، افزود: متأسفانه جهان در حال تماشای نسل کشی در غزه، توسط رژیم اشغالگر قدس است.

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه از مهمترین اهداف شوم آمریکا از براه انداختن جنگ‌ها و بحران‌ها، فروش بیشتر سلاح‌ها تجهیزات نظامی است، تاکید کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که آمریکا ۶۰ درصد هواپیماها و بالگردهای جنگی سراسر جهان را تأمین می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته کتابخوانی خاطرنشان کرد: مطالعه، راهی برای شناخت و تشخیص الگوها است و کودکان و نوجوانان برای موفقیت در زندگی به الگوهای رفتاری نیازمندند.

حجت الاسلام رضوانی ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه مفید در کشور، در گرو حمایت همه جانبه سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و توجه خاص مسئولان به این امر مهم است.

وی با اشاره به سالروز رحلت علامه طباطبایی تاکید کرد: مرحوم علامه طباطبایی با تألیف کتاب ارزشمند المیزان، به جهان اسلام در تفسیر قرآن، خدمت بزرگی ارائه کرد.

امام جمعه بویین زهرا در پایان با قدردانی از تلاش‌های شهردار پیشین بویین زهرا یادآور شد: از شورای شهر بوئین زهرا انتظار می‌رود نسبت به انتخاب شهردار جدید در اسرع وقت اقدام کنند و شخصی، جوان، توانمند و انقلابی را معرفی نمایند.