بجنورد_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بازسازی جاده تخریب شده بجنورد به جنگل گلستان یک کارگاه راهسازی تمام عیار با حضور همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از بازدید مدیران استانی و شهرستانی از وضعیت تخریب جاده بجنورد به جنگل گلستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به امکانات و تجهیزات استان، ۵ دستگاه بولدوزر، ۱۵ دستگاه کامیون و ۳ دستگاه لودر در این منطقه مستقر شده است و در صورت نیاز به تعداد ماشین آلات افزوده خواهد شد تا طبق برنامه زمان بندی شده مسیر بازگشایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی ادامه داد: نیمی از جاده دچار سیل بردگی شده و با اداره کل منابع طبیعی برای اجرای دیوار ساحلی به صورت گابیونی هماهنگ شده است.

وی همچنین از همکاری و تعامل با سپاه استان و سایر نهادهای مربوطه خبر داد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای، سپاه جواد الائمه (ع)، تیپ سپاه، شهرداری‌ها و پیمانکار شرکت ساخت در امر بازسازی مسیر همکاری می‌کنند.

مشتری همچنین اظهار کرد: با توجه به تجهیزات فراهم شده و کمک دستگاه‌های اجرایی به خصوص سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استانداری، مدیریت بحران استانداری و فرمانداری گرمه در کمترین زمان، مسیر آسیب دیده ناشی از سیلاب، مرمت و بهسازی و ترافیک برقرار شود.