قزوین- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی باعث بازدارندگی و امنیت شده است، تاکید کرد: امروز توان رژیم صهیونیستی از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: هرچند جهان اسلام به واسطه شکست هیمنه یک نظام جعلی خوشحال است اما رنج این روزهای مردم و کودکان غزه دل را ناراحت و افسرده می‌کند.

وی با بیان اینکه ساختار آمریکا بر مبنای ریختن خون افراد بی گناه شکل گرفته است، افزود: اسرائیل فرزند نا مشروع نظام سلطه است و وجود او نیز با کشتار و جنایت شکل گرفته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این رژیم تلاش کرد با خونریزی کشورهای دیگر را نیز فتح کرده و ایده نیل تا فرات را عملیاتی کند اما مقاومت کشورهای مسلمان مانع آن شد.

وی بیان کرد: برخی‌ها این شبهه را مطرح می‌کنند که حماس اگر حمله نمی‌کرد این جنایات اتفاق نمی‌افتاد اما اسناد نشان می‌دهد اسرائیل با این نگاه که حماس تضعیف شده به دنبال آغاز یک تهاجم همه جانبه بود.

حجت الاسلام طیبی فر اضافه کرد: کشوری که خود را جزو ۵ ارتش بزرگ دنیا می‌دانست امروز در برابر یک گروه کوچک شبهه نظامی که سال‌ها در محاصره بوده ناتوان مانده و برای کسب آبرو دست به هر جنایتی میزند.

وی تاکید کرد: نباید این شکست را مختص اسرائیل دانست بلکه هرکسی که به این رژیم تکیه کرده بود به همراه او فرو ریخت و دیدیم که نظام سلطه هیمنه پوشالی خود را چگونه در برابر مقاومت از دست داد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز غزه به نماد مقاومت و ایستادگی تبدیل شده و پرچم فلسطین در دنیا در اصل پرچم ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم است.

وی بیان کرد: دستاورد نظام سلطه جز خون و خونریزی و یا تسلط بر سرمایه‌های مادی و معنوی و انسانی کشورها نیست و امروز هرکسی که به این نظام تکیه کرده ماهیت آن را درک کرده است.

حجت الاسلام طیبی فر ادامه داد: روزی برخی‌ها که آمریکا را کدخدا می‌دانستند، معتقد بودند آمریکا با فشار یک دگمه همه چیز ما را از بین می‌برد اما امروز می‌بینند که چگونه مقاومت این ابرقدرتها را تسلیم کرده است.

وی گفت: از سوی دیگر افرادی که معتقد بودند زمانه گفتگو است و باید موشک را کنار بگذاریم می‌بینند که اگر ضعیف باشیم این درندگان چگونه به جان کشورهای ضعیف افتاده و آنها را نابود می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آن موشک‌هایی که بر سر غزه می‌ریزند اگر می‌توانستند صدها برابر آن را بر سر ایران می‌ریختند.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی باعث بازدارندگی و امنیت شده است، تاکید کرد: امروز توان رژیم صهیونیستی از بین رفته و تفکر مقاومت در دنیا دیگر از بین نخواهد رفت.

حجت الاسلام طیبی فر در پایان یادآور شد: موج بیداری بر علیه اسرائیل در بین جوانان ازاده دنیا و مخصوصاً فلسطین به راه افتاده و زمان پیروزی فرارسیده است.

وی یادآور شد: امروز جوانان فلسطینی بیدار شده‌اند و می‌خواهند سرزمین خود را پس بگیرند و ما امیدواریم این مجموعه مقاومت به پیروزی برسد و رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود.