سرمربی تیم فوتبال نساجی به احتمال زیاد به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی مازندران در فصل بیست و سوم لیگ برتر کار خود را با سید مهدی رحمتی آغاز کرد اما با گذشت ۱۰ هفته از این مسابقات این تیم نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.

نساجی از ۵ دیدار اخیر خود در لیگ برتر، ۴ دیدار را واگذار کرده و از این حیث حتی ضعیف‌تر از تیم استقلال خوزستان که در قعر جدول قرار دارد، بوده است. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم نتیجه خوبی را کسب نکرده و تنها در بازی با مومبای سیتی هند موفق به پیروزی شده و سه دیدار بعدی خود را به حریفان واگذار کرده و عملاً هیچ شانسی برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها ندارد.

نتایج اخیر نساجی باعث شده تا هواداران این تیم نسبت به عملکرد کادرفنی و مدیریت این باشگاه بسیار ناراضی باشند و در همین خصوص قرار است فردا چهارشنبه ۲۴ مهر جلسه‌ای با حضور رحمتی و اعضای هیأت مدیره این باشگاه تشکیل شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار مهر کسب کرده است، مدیران نساجی قصد دارند فرصت دیگری به رحمتی و کادر فنی او بدهند و فعلاً تصمیمی به برکناری ندارند. تمرین تیم نساجی هم از روز پنجشنبه برای برای دیدار برگشت با مومبای سیتی که روز سه شنبه ۷ آذر برگزار خواهد شد از سر گرفته می‌شود.