تبریز-استاندار آذربایجان شرقی گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری، سرعت و کیفیت طرح های در دست اجرا بالا بوده و اهتمام جدی و هماهنگی زیادی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین خرم روز چهارشنبه در بازدید از چند طرح عمرانی شهرداری تبریز در غرب این شهر، اظهار کرد: گره ترافیکی غرب تبریز با اجرای ۲ طرح تقاطع غیرهمسطح میدان معلم و قراملک رفع می‌شود و مطابق پیش بینی‌ها ساخت این پل‌ها برای گره گشایی ترافیک شهری نقش مؤثری ایفا می‌کند.

وی با اشاره به تراکم جمعیتی در غرب تبریز و ساخت پل‌های قراملک و میدان معلم با فن آوری جدید، خاطرنشان کرد: طرح‌های ترافیکی مطلوبی برای غرب تبریز و مناطق کم برخوردار در حال اجرا است به طوری که روزشمار اعلام ۲ تقاطع غیرهمسطح برای سوم خرداد سال آینده نصب شده و با بهره برداری از این طرح‌ها شاهد تحول در حوزه ترافیک تبریز خواهیم بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به رضایت بخش بودن وضع اجرای، بزرگترین طرح زیست محیطی تبریز، اضافه کرد: خوشبختانه این طرح در آستانه تکمیل بوده و با اتمام آن شاهد رفع مشکلات زیادی مثل مدیریت شیرابه‌ها خواهیم بود.

عابدین خرّم با بیان اینکه کمک‌های دولتی به شهرداری از طریق مالیات، فاینانس (سرمایه گذاری خارجی) و همچنین برخی تهاترها در حال انجام است، افزود: اهتمام جدی و هماهنگی زیادی در دولت وجود داشته و ما در مسیر توسعه تبریز همواره در کنار مدیریت شهری هستیم.