بوشهر- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تنگستان گفت: تامین مسکن مددجویان در تنگستان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله تنگستانی عصر چهارشنبه در آئین واگذاری ۴۸ پلاک زمین به مدد جویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اظهار داشت: ۴۸ پلاک زمین رایگان برای ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی شهرستان در قالب طرح جهش تولید مسکن ملی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این ۴۸ پلاک زمین در سطح شهرستان که شامل ۲۴ پلاک برای افراد تحت پوشش بهزیستی و ۲۴ پلاک برای کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان برای احداث مسکن واگذار شده است

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تنگستان افزود: ۵۰ واحد طرح جهش تولید مسکن میلی در شهر اهرم که مراحل تکمیل آنها رو به پایان است در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی واگذار می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت پرداختن به موضوع مسکن در تنگستان خاطر نشان کرد: الزامات و ابلاغیه‌های قانونی و همچنین نیاز فوری مردم به مسکن، دو دلیل عمده پرداختن و توجه به موضوع مسکن است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنگستانی تصریح کرد: طرح جهش تولید مسکن ملی می‌تواند در شهرستان راهکار مؤثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتاً افراد نیازمند و واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد.