تبریز - جوانترین تنیس باز تیم نوجوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدف تیمی مان برد در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز می باشد، گفت: حضور در مسابقات المپیک بزرگترین هدف ام است.

کیان میرزاجانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان تنیس روی میز به میزبانی تبریز، افزود: میزبانی تبریز خیلی خوب بود و دستشان درد نکند همه چیز عالی است و مسابقات در سطح خیلی بالا درحال برگزاری است.

جوان‌ترین پینگ پنگ باز تیم الف آذربایجان شرقی، عنوان داشت: به خاطر عشق و علاقه‌ای که به ورزش تنیس روی میز داشتم و دارم به این رشته سوق پیدا کردم و بزرگترین هدفم حضور در المپیک است تا بتوانم برای کشورم مقام‌های زیادی بیاورم.

میرزاجانی پینگ پنگ باز ۱۰ ساله شهرستان آذرشهر درباره حریفانش یادآور شد: بازیکنان خوبی در این مسابقات وجود دارند و عملاً بازیکنان مطرح ایران رودرروی همدیگر قرار گرفته‌اند و با هم بازی کردیم و عملاً همه از بهترین‌های ایران هستند.

وی با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان آذر شهر اذعان کرد: حضور فراز شکیبا به عنوان یکی از قهرمانان این رشته نشان می‌دهد که این شهر چه توانایی‌هایی دارد و طبیعتاً موفقیت‌های فراز شکیبا به همه ما بازیکنان انگیزه بالایی می‌دهد تا بیشتر تلاش کنیم تا در نهایت از شهر آذرشهر بازیکن زیادی داشته باشیم.