اراک- امام جمعه خمین گفت: آتش بس چند روزه تنها راهکار نجات رژیم صهیونیستی از باتلاق غزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خمین افزود: فضای مجازی ظلم در جنگ غزه را به تمام دنیا نشان داد و در کشورهایی مانند آمریکا و فرانسه و انگلیس که تصور نمی‌شد در قالب تجمعات اعتراضی نسبت به این جنایات واکنش نشان دادند.

امام جمعه خمین اظهار کرد: این بیداری مردم دنیا برای رژیم صهیونیستی از صدها موشک کشنده تراست.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: یک روزی رهبر فلسطینیان صلح را کارآمدتر از جنگ می‌دانستند اما امروز برای همگان ثابت شده که مقاومت کارآمدتر است.

حجت الاسلام میرصادقی تصریح کرد: پس از فراگیری خبر طوفان الاقصی افکار عمومی به وسعت جهانی پیرامون طرف‌های این نبرد صف آرایی کردند.

امام جمعه خمین تاکید کرد: صهیونیست‌ها هرچند تلاش کردند بر روی صحنه‌های غزه سرپوش گذارند و با تحریک، تزویر و شبهه افکنی افکار عمومی را گمراه کننده اما با صحنه گردانی نیروهای مقاومت، امروز جبهه حق بر اساس فطرت ظلم ستیز انسان‌ها، افکار عمومی را به سمت مظلومان برگرداند.

حجت الاسلام میرصادقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی محور اعتراضات جهانی نسبت به جنایات در غزه است و رئیس جمهور در کنفرانس اسلامی غیورانه از مردم غزه دفاع کرد و وزیر امورخارجه در سفرهای مختلف حرف و مطالبه مردم را درباره غزه بیان می‌کند.

خطیب جمعه خمین گفت: رژیم صهیونیستی بزرگترین ضربه را خورده و به دلیل ضربه مهیبی که حماس بر کمر این رژیم وارد کرده در مخمصه عجیبی است.

حجت الاسلام میرصادقی تصریح کرد: جنگ غزه هیچ دستاوردی جز خسارت مالی برای رژیم صهیونیستی نداشته است و ناامن سازی شاهرگ اقتصادی این رژیم و ورود پر قدرت یمن از دستاوردهای حماس و مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره پرچمدار دفاع از مظلوم هستند، افزود: فردا تجمعاتی در سراسر کشور برای حمایت از مردم غزه و پایان دادن به این خشونت‌های غیر انسانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مردم خمین همواره پیش قدم در چنین حماسه سازی هوایی بودند و فردا بار دیگر حمایت خود از فلسطین را تا شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.