قزوین- امام جمعه ارداق گفت: قوی شدن جبهه مقاومت باعث وارد شدن خسارت و تلفات سنگین اقتصادی و انسانی به جبهه استکبار، نظام سلطه و اسراییل در منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل قنبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق با بیان اینکه تقوا انسان را از لغزش‌های زندگی مراقب می‌کند، اظهار کرد: انسانی که به سن بلوغ می‌رسد چه بخواهد چه نخواهد در معرض آزمون‌های الهی خواهد گرفت.

وی با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: حضرت زینب کبری (س) یکی از کسانی بود که در آزمون‌های الهی سربلند بیرون آمدند و باید ایشان را ناجی تاریخ شیعه بدانیم.

امام جمعه ارداق ادامه داد: امروز در شرایطی در آستانه میلاد این حضرت قرار داریم که اگر از دید ایشان به ماجرای غزه نگاه کنیم بدون شک چیزی جز زیبایی نمی‌بینیم.

وی تصریح کرد: قوی شدن جبهه مقاومت باعث وارد شدن خسارت و تلفات سنگین اقتصادی و انسانی به جبهه استکبار، نظام سلطه و اسرائیل در منطقه شده است.

حجت الاسلام قنبری تاکید کرد: امروز قدرت جبهه مقاومت به قدرتی قدرتمند شده که از عراق ویمن می‌تواند بنادر رژیم صهیونیستی را مورد حملات خود قرار بدهد.

وی در پایان با اشاره به ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان یادآور شد: تعداد بالای ثبت نام داوطلبین کار مردم را برای دقت در رأی دادن حساس‌تر و مهم‌تر می‌کند.