بجنورد_ فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی گفت: بسیجیان خراسان شمالی با برگزاری ۱۵ هزار فعالیت به خدمت رسانی برای مردم در هفته بسیج می پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر سردار اسماعیل فرجی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج در سالن اقشار بجنورد با بیان اینکه سپاه خراسان شمالی در هفته بسیج بالغ بر ۱۵ هزار فعالیت در قالب ۸۴ عنوان برنامه برگزار می‌کند، اظهار کرد: این برنامه‌ها از سوی قرارگاه‌های یازده‌گانه سپاه و بسیج همچون قرارگاه فضای مجازی، فرهنگی و اجتماعی، سازندگی، پیشرفت و آبادانی و تعالی زن و خانواده برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی با اشاره به برخی از عناوین فعالیت‌ها گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، برگزاری برنامه‌های بصیرت افزایی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، اهدای جهیزیه، افتتاح پروژه‌های سازندگی، برگزاری رویدادهای تا ثریا، ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها و برگزاری همایش بزرگ بسیجیان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات عمرانی گروه‌های جهادی نیز اشاره کرد و افزود: افتتاح ۴۰۰ واحد مسکن مددجویان، آبرسانی آب شرب پایدار به ۲۹ روستا و همچنین اعزام بیش از دو هزار و ۴۰ گروه جهادی خدمت رسان به مناطق مختلف استان از جمله تدابیر و برنامه‌های بسیج برای خدمت رسانی به مردم است.

سردار فرجی از ادامه اعزام کاروان‌های راهیان نور از خراسان شمالی خبر داد و گفت: قرارگاه اردویی استان نیز برنامه‌ریزی کرده تا امسال بیش از ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه را به مناطق عملیاتی کشور اعزام کند که تاکنون سه کاروان دانش آموزی نیز اعزام شده است.

وی همچنین با اشاره به دفاع فلسطینیان از خاک و وطن خود اظهار کرد: رژیم صهیونیستی این منطقه را آماج حملات خود قرار داده و بالغ بر ۶ هزار نفر از مردم فلسطین را به اسارت گرفته و انواع شکنجه را بر آنها روا داشته است.

فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: ۷۵ سال مردم این منطقه زیر چکمه‌های اسرائیل قرار گرفته‌اند و در حال مبارزه هستند.

وی با اشاره به اهداف تشکیل رژیم صهیونیستی گفت: جبهه استکبار این رژیم کودک کش را ایجاد کرد و اکنون نیز عملیات‌هایی همچون طوفان الاقصی در راستای دفاع مشروع برای خروج این غاصبان است تا سرزمین خود را باز پس بگیرند.