چهارباغ- فرمانده انتظامی چهارباغ گفت: شخصی که با تهدید سلاح سرد و گاهی آسیب رساندن به شهروندان اقدام به سرقت لوازم با ارزش آنها در مناطق خلوت شهر می‌کرد، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کامران چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره خفت گیری خشن در حاشیه‌های شهر چهارباغ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه پلیس آگاهی، سارق به صورت انفرادی با استفاده از یک دستگاه خودرو کوییک پلاک مخدوش سوژه‌های خود را در خیابان‌های خلوت به دام انداخته و با تهدید سلاح سرد و بعضاً آسیب رساندن به آنها، لوازم با ارزش آنها را به سرقت می‌برد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت سارق شناسایی و در مراحل مقدماتی شناسایی مخفیگاه نامبرده مشخص شد که این شخص توسط یکی از شهرستان‌های همجوار به جرم حمل مواد مخدر دستگیر و به زندان منتقل شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام هماهنگی‌های قضائی متهم از زندان به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ منتقل و در تحقیقات تکمیلی به ۷ فقره سرقت با شیوه خفت‌گیری اعتراف کرد.

سرهنگ چراغی در پایان از تکمیل پرونده و معرفی متهم و مالباختگان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: به شهروندان نیز توصیه می‌کنیم ضمن توجه به محیط پیرامون خود در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعاً موضوع را به پلیس اطلاع دهند.