گزارش های خبری منتشر شده از ایستادگی نیروهای مقاومت در برابر پیشروی اشغالگران صهیونیست در محورهای مختلف نوار غزه حکایت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که درگیری های شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر صهیونیست در شمال نوار غزه در جریان است.

بر اساس این گزارش، نیروهای فلسطینی در برابر عناصر صهیونیست در محورهای مختلف نوار غزه از جمله منطقه های النصر، شیخ رضوان، بیت حانون و تل الهوا ایستادگی کرده و مانع پیشروی اشغالگران در این منطقه ها شدند.

خبرنگار المیادین تاکید کرد که در حالی که نیروهای مقاومت فلسطین از مسافت صفر و به صورت مستقیم با اشغالگران صهیونیست درگیر شده و علیه آن ها عملیات انجام می دهند عناصر ارتش رژیم اشغالگر در داخل تانک ها و نفربرهای خود سنگر گرفته و بیرون نمی آیند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از هدف قراردادن ۲۹ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی طی روز گذشته در منطقه های توام، جبالیا، بیت لاهیا و زیتون واقع در نوار غزه خبر داد.

علاوه بر این گردان‌های قسام بیان کرد که در جریان حمله به دو نفربر، یک تانک و پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی که در یک مدرسه نزدیک بیمارستان رنتیسی سنگر گرفته بودند چندین نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.