اردبیل- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: حامیان مالی در ورزش نقش مهمی در ارتقا و توسعه ورزش دارند چرا که بدون حامی مالی در ورزش نمی‌توان به سطح بالاتری از عملکرد و موفقیت دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی پهناور شامگاه دوشنبه در دیدار با یوسف صبری قهرمان ووشوی بازی‌های آسیایی در اردبیل، اظهار کرد: کسب افتخارات و موفقیت‌های ورزشکاران در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی حاصل تلاش، پشتکار و اراده قوی آنها است.

وی تصریح کرد: قهرمان ورزشی به دلیل تلاش، استعداد و تمرینات سختی که انجام داده‌اند و آنها معمولاً نمونه‌ای از انضباط، اراده و تعهد به هدف‌های خود هستند و برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تلاش می‌کنند که یوسف صبری نمونه بارز این قهرمانان به حساب می‌آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: قهرمانان ورزشی معمولاً الگوهای انگیزشی برای دیگران هستند و به عنوان نمایندگان ورزش و تلاش برای موفقیت شناخته می‌شوند.

پهناور با اشاره به اینکه حامیان مالی در ورزش نقش مهمی در ارتقا و توسعه ورزش دارند، گفت: بدون حامی مالی در ورزش بسیاری از ورزشکاران و تیم‌ها نمی‌توانند به سطح بالاتری از عملکرد و موفقیت دست یابند.

وی استعدادیابی در رشته‌های ورزشی را یکی از مهمترین برنامه‌ها در امر ورزش خواند و افزود: این فرآیند می‌تواند به توسعه و پرورش استعدادهای ورزشی، افزایش کیفیت و توانمندی تیم‌ها و ورزشکاران کمک کند.

پهناور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کسب افتخارات و موفقیت‌های ورزشکاران در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی حاصل دعای خیر مردم در کنار قهرمانان ورزشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار همچنین محمدی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران، حقی‌مقدم رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی، حسنی رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل، احدی جوان رئیس اداره ورزش و جوانان نمین، افشار رئیس هیأت ووشو، محمدزاده مربی ووشو و حسینی مسئول روابط عمومی اداره کل با یوسف صبری دیدار کردند