زرندیه- فرمانده سپاه زرندیه گفت:جریان مقاومت برگرفته از تفکر بسیج است و باید این مهم را ارج نهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محسن صادقی صبح سه شنبه در آئین بزرگداشت هفته بسیج و ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: امام راحل سازمان بی بدیلی را پایه گذاری کرد که تمام دنیا مبهوت این ایده تشکیلاتی است.

فرمانده سپاه زرندیه جریان مقاومت را برگرفته از تفکر بسیج دانست و افزود: ابتدای این فرهنگ، مکتب فاطمی و علوی و انتهای آن به ظهور ختم می‌شود و این ایده در دنیای امروز مامن مستضعفان قرار گرفت است.

سرهنگ صادقی بیان کرد: امروز مردم یمن، فلسطین، غزه و لبنان حرکت‌هایی را انجام می‌دهند که در جامعه بین الملل اثر گذار بوده و این ایستادگی در مقابل کفر و استکبار ریشه در تفکری دارد که حضرت امام آن را طراحی کرده است و آن بسیج است.

وی با تاکید بر اینکه امروز هیچ امر به معروف و نهی از منکری بالاتر از مبارزه با اسراییل و آمریکا نیست یاد آور شد: هیچ افتخاری بالاتر و مرگی شیرین‌تر از آن نیست که انسان در مقابله با سران کفر جان خود را فدا کند.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به وقایع اخیر در یمن عنوان کرد: امروز گروهکی که سال‌ها قبل خیلی کوچک و محدود فعالیت می‌کرد گلوگاه استکبار جهانی را می‌فشارد و کشتی‌های اسراییل را مصادره می‌کند.

سرهنگ صادقی گفت: با مرور وقایع دنیا انسان به شکل گیری حرکتی پی می‌برد که باید خود را برای آینده آماده کند و بدون آمادگی همانند افرادی که از یاری امام حسین (ع) جا ماندند، از ادامه مسیر جا می‌مانیم.