بجنورد_ جانشین ناحیه مقاومت بسیج بجنورد گفت: اعضای چهارمین دوره هیات رییسه شورای جهادی شهرستان بجنورد با رای گروه‌های جهادی انتخاب شدند.

ناصر تابش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت شوراهای جهادی به عنوان یکی از ارکان عملیات‌ها و حرکت‌های جهادی اظهار کرد: شورای جهادی در هر شهرستان، استان و در سطح کشور به عنوان مجموعه‌ای در راستای هم افزایی، هدایت و نظارت بر حرکت‌های جهادی در هر حوزه‌ای عمل می‌کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در ادامه خاطرنشان کرد: شورای جهادی فعال در هر کدام از سطوح می‌تواند باعث انسجام بخشی و هم افزایی گروه‌های جهادی مختلف در سطح شهرستان باشد تا اقدامات و کارهای جهادی بزرگ‌تری را نسبت به شرایط فعلی انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به استقبال مسؤولان گروه‌های جهادی شهرستان بجنورد از انتخابات چهارمین دوره شورای جهادی شهرستان افزود: انتخابات چهارمین دوره شورای جهادی بجنورد با حضور بالغ بر ۲۰۰ مسؤول گروه جهادی این شهرستان برگزار شد و از میان ۴۰ نامزد حضور در این شورا، ۹ نفر منتخب مشخص شدند.

تابش به منتخبین این دوره نیز اشاره کرد و گفت: سید محسن احمدی، فاطمه محمدی ابراهیم زاده، حامد قشلاقی، حسین شجاعی، مهدی هادیزاده، پرویز شیردل، احمد روحانی، جعفر قویدل، فرهاد ابراهیم زاده منتخبین این دوره شورای جهادی شهرستان بجنورد هستند.