قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه افکار عمومی جامعه در خصوص هفت‌سنگان قانع نشده است، گفت: در خصوص اتفاقات هفت‌سنگان باید به افکار عمومی پاسخ مناسب داده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس کاظمی در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان در مسجد حسینه برگزار شد، با تاکید بر اهمیت سرمایه اجتماعی اظهار کرد: شفافیت در عملکرد مسئولین و پاسخگویی به موقع می‌تواند باعث افزایش سرمایه اجتماعی بیافزاید.

وی افزود: انقلاب اسلامی باور دارد که مردم باید در متن مسائل باشند نه در حاشیه و در واقع باور دارد که مردم باید تصمیم‌‎ساز، تصمیم‌گیر، مجری و ناظر باشند.

این مسئول با بیان اینکه افکار عمومی جامعه در خصوص هفت‌سنگان قانع نشده است، گفت: در خصوص اتفاقات هفت‌سنگان باید به افکار عمومی پاسخ مناسب داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ادامه با اشاره به عملکرد هیئت اجرایی تصریح کرد: ساختار انتخابات از جمله هیئت اجرایی معتمدین، مردمی و اداره صندوق‌های رأی بر عهده مردم است، با کمک همه شاهد انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به مقاومت بی نظیر مردم غزه و با بیان اینکه صهیونیست‌ها نمایندگی دنیای استکبار را در منطقه دارند و به معنای واقعی متکی به قدرت‌های غربی بخصوص آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه هستند، افزود: حماس با عملیات طوفان الاقصی هیمنه صهیونیست‌ها و بلکه هیمنه نظامی تمامی حامیان صهیونیست‌ها را در هم شکست و نشانه‌هایی از ترمیم این وضعیت برای صهیونیست‌ها وجود ندارد و آنان قطعاً آسیب‌های جدی تری را در آینده خواهند دید.

این مقام مسئول تصریح کرد: جنگ در غزه جنگ کفر و اسلام است و تصویر روشن‌تر از هر زمان دیگری است و دنیای کفر هر آنچه در اختیار دارد برای رژیم صهیونیستی با تمام قوا به میدان آورده اما مردم غزه جز خدای متعال و محور مقاومت که بازوی الهی در نصرت رساندن به مظلومان است، یاری ندارد ولی بدانید که خدای متعال نصرت خویش را نصیب حال رزمندگان مقاومت خواهد کرد.