شهرکرد_مسئول مرکز هماهنگی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در ارتقاء نظام بسیج نقش دارد، بسیجیان خود را سرباز و میدان‌دار در هر عرصه‌ای می‌دانند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فضل الله کفیل صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین ویژه معتمدین و نخبگان اقشار بسیج چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مهمترین فعالیت امسال بسیجیان ادارات، حضور آن‌ها در میزهای خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه، مساجد و محلات برای بررسی مشکلات مردم و خدمت رسانی مطلوب به اقشار مختلف است.

رئیس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج همچنین گفت: در کشور از مجموع ۱۰۱ هزار گروه اقشار بسیج، ۶۰ درصد از مجموعه‌های اندیشه ورز هستند.

وی افزود: شناسایی نخبگان، استعدادهای درخشان و پژوهشگران علمی در زمینه‌های مختلف به ویژه پیشبرد اهداف نظام، دستیابی به فن اوری‌های علمی و خدمت رسانی مطلوب به مردم از جمله اهداف تشکیل قشرهای اندیشه ورز در کشور است.

سردار کفیل با اشاره به اهمیت هماهنگی و هم افزایی بین اقشار ۲۰ گانه بسیج در خدمت رسانی به مردم بعنوان یک نکته بسیار اساسی به تبیین وظایف هیئت‌های اندیشه ورز و مجامع بسیجیان پرداخت و افزود: نکته بسیار مهم این است که اینها می‌روند به کشف مسئله می‌پردازند، فرآیند حل مسئله را دنبال می‌کنند و بعد هم پیگیری می‌کنند با کمک دستگاه‌های دولتی به مسائل می‌پردازند.