سنندج_معاون استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر گفت: خبرگزاری مهر رسانه‌ای امیدآفرین بوده و این خط را همچنان دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر؛ حجت‌الاسلام مصطفی حریزاوی صبح پنج شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر استان کردستان و دیدار با خبرنگاران خبرگزاری مهر استان و سردبیر مهر کردی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های خبرگزاری فعالیت‌های آموزشی است که می‌تواند در حوزه اقتصادی به رسانه کمک کند و خبرگزاری مهر نیز می‌تواند در این راستا مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه «مهرینو» به عنوان بستری خلاق و نوآور در راستای آموزش، توانمندسازی و تجاری سازی فعالیت‌های عرصه رسانه قدم‌های مؤثری برداشته است، بیان کرد: آموزش‌های خبرنگاری از سوی «مهرینو» و تبلیغات اسلامی استان کردستان در استان اتفاق خواهد افتاد و می‌تواند در حوزه رسانه اتفاق مؤثری را در کردستان رقم بزند.

معاون استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهرتصریح کرد: خبرگزاری مهر یکی از رسانه‌های اثرگذار و پر مخاطب در کشور است که لایه بیرونی ایران از جمله گوگل نیوز از محتوای مهر استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام حریزاوی ابراز امیدواری کرد؛ خبرگزاری مهر بیش از پیش به جایگاهی که دارد برسد و بتواند موفق‌تر از همیشه عمل کند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری مهر رسانه‌ای امیدآفرین بوده و هست، عنوان کرد: خبرگزاری مهر خط امید آفرینی را در جامعه دنبال می‌کند.

معاون امور رسانه‌ای سازمان رسانه‌ای سپهر اضافه کرد: مسئله‌ای که امروز مورد غفلت قرار می‌گیرد مساله فرهنگی است و مهر به عنوان یک رسانه فرهنگی باید همچنان فرهنگی بودن خود را حفظ کند و سیاست زده نشود و موفق‌تر از همیشه عمل کند.

گفتنی است؛ در این دیدار حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز حضور داشتند.