اردستان-رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد مشاور املاک متخلف در اجرای طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید سلامی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ادامه روند اجرای طرح تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات، یک واحد صنفی مشاور املاک، به دلیل انجام تنظیم قرارداد در مبایعه نامه غیررسمی و عدم اخذ کد رهگیری، پلمب و یک واحد صنفی دیگر با اخطار کتبی مبنی بر مهلت اخذ پروانه کسب مواجه شد.

وی افزود: برخورد بدون مماشات با اصناف متخلف تا زمانی که تمام قوانین و مقررات صنفی رعایت نشود در کل شهرستان ادامه خواهد داشت و تمام تلاش تعزیرات حکومتی صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از مردم است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان اداره صمت، مبنی بر وقوع تخلف در واحد صنفی کابینت سازی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

سلامی تصریح کرد: پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی، به قید فوریت مورد رسیدگی و با بررسی موضوع توسط کارشناس رسمی دادگستری، اتهام انتسابی به کابینت ساز، محرز شد.

وی یادآور شد: فرد متخلف، علاوه بر جبران خسارت وارده به شاکی خصوصی، به پرداخت بیش از دو میلیارد ریال، تحت عنوان جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.