کرمان- رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری "رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی" ویژه دانش آموزان مدارس غیردولتی و هیئت امنایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محسن محمدی نژاد گفت: این رویداد قرآنی همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس و در هفته دوم آذر ماه با هدف معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قرآنی موجود در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی، ارتقای دانش قرآن و زمینه سازی برای تبلیغ، ترویج و انس هر چه بیشتر دانش آموزان با قرآن، ایجاد فضای قرآنی در مدارس برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن و ایجاد فرصت برای شناسایی، معرفی و تجلیل از برترین‌های قرآنی شاغل در مدارس برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی، تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مشغول به تحصیل در این مدارس، تجلیل از قهرمانان قرآن دانش آموز مدارس غیردولتی و هیئت امنایی از برنامه‌های پیش بینی شده در این رویداد است.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: ۲۲۶ دبیرستان متوسطه اول، ۱۰۸ دبیرستان متوسطه دوم و ۵۶ هنرستان غیردولتی در استان داریم و این رویداد در روز ۱۲ آذر ۱۴۰۲ با شعار "هر محفل به نیت یک شهید" برگزار می‌شود.