تربت حیدریه- فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) گفت: حدود ۵۰ روز از جنگ غزه می‌گذرد و آنچه مسلم است، رژیم موقت صهیونیستی هیچ پیروزی و تاکتیکی به دست نیاورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا احمدی صبح جمعه در همایش اقتدار بسیجیان تربت حیدریه اظهار کرد: حدود ۵۰ روز از جنگ غزه می‌گذرد و آنچه که مسلم است، رژیم موقت صهیونیستی هیچ پیروزی نظامی و تاکتیکی به‌دست نیاورده‌است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: آمریکایی‌ها در روز سوم جنگ غزه اعلام کردند که باید شکست خود را در برابر باریکه غزه بپذیرند و این در حالی بود که ما حتی امکان اعزام مستشار به خاطر محاصره و اشغال غزه نداشتیم و تنها یک گذرگاه از مصر باز است که به حد قطره چکانی امکانات می‌رود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در همان ابتدای جنگ غزه اذعان کردند قوی‌ترین پایگاه‌ها را در خاورمیانه ایجاد کردند، بهترین پرندگان و هواپیماهای جنگی و موشک‌ها را به صهیونیست‌ها دادند اما در جنگ با غزه شکست خوردند و باید بپذیریم حریف اصلی ما در منازعات غرب آسیا فقط ایران است.

احمدی تصریح کرد: همه نهضت‌های مقاومت در هر نقطه‌ای از عالم که در برابر دشمنان اسلام و مستکبران و زور گویان مقاومت می‌کنند مهمان ملت قهرمان ایران هستند امروز اگر در غزه مقاومت از تانک‌های مراکاوا بالا می‌روند و تانک دشمن غاصب صهیونیستی را منفجر می‌کنند بدانند الهام گرفته از شهیدان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دهه اخیر بارها اعلام می‌کردند که اسلام از پیچ تاریخی در حال عبور است و چند سال قبل هم یکی از برجسته‌ترین سیاستمداران جهان غرب هم در کنفرانسی اعلام کرد جهان در حال عبور از پیچ تاریخی است و تابلوهای عبور را خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای نصب می‌کنند و این بدان معناست که سرنوشت جامعه بشری توسط اسلام و ملت ایران در حال رقم خوردن است.

وی افزود: متأسفانه برخی سیاستمداران واریانت سیاسی داخلی مشکلات را می‌خواستند پشت میز مذاکره با کسانی حل کنند که آیت مشکلات را خود آنها برای ملت ایران به وجود آورده‌اند.