لامرد - امام جمعه لامرد گفت: تمام مردم باید مساله تحریم کالاهای اسراییلی را جدی گرفته و با تحریم شرکت‌ها و کالاهای اسراییلی جلوی ادامه حیات ننگین این رژیم جنایتکار را بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد همگان را به رعایت و پایبندی اخلاق در انتخابات دعوت کرد و گفت: وعده‌های انتخاباتی و بعضی معاملات مورد تأیید دین و اخلاق اسلامی نیست و نباید تخلف انتخاباتی صورت گیرد زیرا آخرتی هم هست.

وی گفت: با رأی ما سرنوشت شهر دست یک نفر قرار می‌گیرد پس باید انتخاب ما صحیح و درست باشد زیرا در تمامی امورات و تصمیم گیری‌های یک نماینده شریک هستیم.

امام جمعه لامرد افزود: اخلاق انتخاباتی باید چنین باشد که یک روز پس از انتخابات از فضای رقابت به فضای رفاقت تبدیل شود و با برادری و برابری به زندگی روزمره خود ادامه دهیم.

وی همچنین با اشاره به تحولات منطقه بر اهمیت نخریدن کالاهای رژیم صهیونیستی توسط مردم و دولت‌ها تاکید کرد: این مهم را رهبر معظم انقلاب چندین بار بیان نمودند که کالاهای رژیم صهیونیستی را نخرید و باید به آن توجه داشت و کشورهایی که کالاها و یا انرژی به اسرائیل می‌دهند نیز باید این رژیم را تحریم کنند.

خطیب جمعه لامرد اظهار کرد: جامعه ما هنوز به این دغدغه نرسیده که کالاهای اسرائیلی را نخریم و همه چیز اقدام نظامی نیست و هر کس باید در حد توان خود قدم بردارد تا این رژیم دچار نابودی شود.

امام جمعه لامرد گفت: تشکل‌ها و گروه‌های اسلامی در سرتاسر جهان یکی یکی به این جبهه می‌پیوندند و نباید جایگاه را پایین آورد بلکه باید با دید باز به آن نگاه کرد.

وی با بیان این مطلب که باید نگاه ویژه‌ای به ایام فاطمیه داشت اظهار داشت: همان‌طوری که رهبری فرمودند بنده رزق کشور را در ایام فاطمیه می‌گیرم و باید به آن عنایت خاصی داشت که در این زمینه از گروه خادم شهدا جهت برپایی این یادواره تشکر و قدردانی نمود.

امام جمعه لامرد در پایان گفت: خطبه حضرت زهرا، خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) را مطالعه کنید و به نور حضرت زهرا هدایت شوید.