اراک- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان‌ از حضور ۳۰۰ دانش آموز دختر متوسطه دوم آشتیانی در طرح شهید «بهنام محمدی» خبر داد.

محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح بهنام محمدی در مدارس شهرستان آشتیان گفت: اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» با محوریت ارتباط مسجد، مدرسه و خانواده از جمله برنامه‌های است که در مدارس متوسطه دوم دختر این شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه مربیان طرح «بهنام محمدی» از افراد موفق و توانمند شهرستان هستند، افزود: سال گذشته همزمان با اغتشاشات به منظور اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی با دعوت اساتید در مدارس متوسطه دوم، طرح کلاس به کلاس برگزار شد.

رضایی بیان کرد: در راستای اجرایی کردن طرح «بهنام محمدی» در مدارس با دانش آموزان تعامل و ارتباط تنگاتنگ برقرار شد که از این حیث از سایر شهرها پیشگام بودیم.

وی ادامه‌داد: در راستای اجرای این طرح نشست‌های بصیرتی و روشنگری در مورد آسیب‌های فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، پاسخگویی به شبهات، عفاف و حجاب برگزار شد که مورد استقبال بالای دانش آموزان قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آشتیان با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه یکی از تکالیف سپاه و بسیج است، گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه حجاب در شهرستان اجتماعی مشهود نیست.

رضایی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله» تصریح کرد: در ویژه برنامه «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله» از ظرفیت جوانان بهره گیری کردیم و شهدا را به عنوان الگو به نسل جدید معرفی کردیم.

فرمانده سپاه آشتیان گفت: اجرای گروه‌های سرود خیابانی، برگزاری مسابقات ورزشی محله محور همچون گل کوچک از اقدامات دیگر در خصوص جذب جوانان و تعامل با بسیج است.