گرمسار- رئیس جهاد کشاورزی گرمسار از انجام بالغ بر ۸۰ مورد بازدید توسط گشت‌های مشترک جهاد، صمت و بهداشت از واحدهای صنفی و نانوایی‌های شهرستان خبر داد.

علی جورابلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بالغ بر ۸۰ مورد گشت مشترک جهاد، بهداشت و تعزیرات حکومتی و صمت در گرمسار صورت گرفته است، تاکید کرد: ۴۲ مورد از این بازدیدها مرتبط با نانوایی‌های شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها دو مورد تخلف نانوایی‌های گرمسار محرز و پرونده آن‌ها بعد از تکمیل به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد تا با آن‌ها برخورد قانونی صورت گیرد، افزود: ۳۸ مورد گشت مشترک با رئیس اداره تعزیرات حکومتی، صمت و شبکه دامپزشکی از مرغ فروشی‌ها و واحدهای صنفی نیز انجام و دو پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

رئیس جهاد کشاورزی گرمسار با بیان اینکه تذکرات و اخطارهای لازم نیز به واحدهای صنفی و خبازی‌های شهرستان برای رعایت کیفیت تولیدات و نحوه عرضه داده شده است، گفت: در یک ماه اخیر پنج مورد شناسایی و اخطار توقف ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان نیز با تلاش گشت ویژه جهاد، صادر انجام شده است.

جواربلو همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با سرقت دام و افرایش امنیت دامداری‌ها با حضور رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی شهرستان گرمسار خبر داد و بیان کرد: جلسه کارگروه عمومی جهت پیشگیری از بیماری آنفولانزا حاد پرندگان در بخشداری مرکزی گرمسار از دیگر اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان طی یک هفته اخیر بوده است.