اراک-رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: مسیر و جهت شهرداری و شورای اراک ارتباط یک طرفه است، این ارتباط باید منجر به پیشرفت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داود قربانی شامگاه شنبه در مراسم معارفه شهردار اراک گفت: مسیر و جهت شهرداری و شورای اراک ارتباط یک طرفه است، باید این ارتباط منجر به پیشرفت و ترقی مجموعه خدمات شهری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی طی ۲ سال گذشته ۱۰۰ دستگاه اتوبوس، ۷۰ دستگاه ون و تعدادی میدل باس به ناوگان حمل و نقل اراک اضافه شده است.

قربانی افزود: این وسایل بر اساس اولویت محله‌های کم برخوردار و کاهش آلودگی هوای شهر اراک وارد سامانه حمل و نقل عمومی این شهر شده است.

وی افزود: در راستای بهبود خدمات و خدمت رسانی بهتر خودروهای فرسوده از سامانه حمل و نقل عمومی خارج و خودروهای صفر کیلومتر جایگزین شدند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: استان مرکزی و اراک از حیث نشاط در سطح پایین قرار دارد و می‌طلبد مسؤولین استان بویژه مدیران مربوطه در حوزه نشاط اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند.

قربانی گفت: زیر ساخت تفرجگاه نورالشهدا انجام شده است و در آینده شاهد ایجاد پارک هیجانی در این تفرجگاه خواهیم بود.

وی افزود: شهرداری این شهر در حوزه فرهنگی در دو سال اخیر اقدامات مناسبی انجام داده است.

پیشرفت شهر مستلزم وحدت بین مسؤولین است

علیرضا محمودی نیز در این آئین گفت: صنایع و شاهراه بودن اگرچه برای شهر اراک امتیاز به شمار می‌رود، اما تهدید هم محسوب می‌شود و باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

شهردار اراک گفت: در شورا اختلاف عقیده وجود دارد اما می‌توان از همین اختلافات خروجی‌های خوبی گرفت.

محمودی گفت: بعد از ۱۴ سال به اراک باز می‌گردم و برای ارائه خدمات شایسته مردم اراک نیازمند تجربیات و همراهی اعضای شورا و سایر مسؤولین استان هستم.

وی افزود: به طور حتم با حمایت و کمک شورا درخواست‌ها و بندهای مدنظر وزیر کشور را اجرا خواهیم کرد.

در این آئین علیرضا محمودی به عنوان شهردار اراک معارفه شد.