مدیرکل کمیته امداد استان تهران، به مناسبت روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدابوالفضل پرپنچی نوشت: منظومه فکری بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران که گوشه‌ای از آن در تشکیل نهادها و رویش‌های انقلابی تجلی یافته‌است، نقشه راه دقیق و هوشمندانه‌ای برای شناخت راه انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن به‌شمار می‌رود. فرارسیدن پنجم آذرماه، سالروز صدور فرمان تاریخی و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل «بسیج مستضعفین» را به آحاد ملت انقلابی و ولایتمدار ایران به ویژه بسیجیان حماسه ساز و سلحشور تبریک عرض می‌نمایم.

تشکیل بسیج مستضعفان عظیم‌ترین ظرفیت‌سازی برای تحقق این هدف مقدس در کنار سایر نهادهای انقلاب اسلامی بود.

آنچه مسلم است اینکه، همت و تفکر بسیجی تنها مختص به دوران جنگ نبوده و در همه عرصه‌ها تا آنجا که در هر پیش آمدی شاهد حضور موفق و نقش بی بدیل بسیجیان در وقایع مختلف کشور بوده‌ایم.

خداوند سبحان را به وجود یکایک بسیجیان دریادل، حمد و سپاس می‌گویم و به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درود می‌فرستم و مقارن با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام روح الله خمینی (ره)، یاد همه شهدای عزیز به ویژه شهدای بسیجی را گرامی می‌دارم و عزت و موفقیت همه بسیجیان با اخلاص و ایثارگر را در هر سنگری که هستند و در حال خدمت به ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی، ایفای نقش می‌کنند از خدای بزرگ مسئلت می‌نمایم.