«اریک تن هاخ» سرمربی هلندی منچستر یونایتد از فشردگی مسابقات و تعداد بالای بازیکنان که موجب افزایش مصدومیت ها شده است به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منچستریونایتد که به دلیل مصدومیت «کریستین اریکسن» و «راسموس هویلند» دچار مشکلات زیادی شده بود در طول تعطیلات بین‌المللی با افزایش مصدومان مواجه شد و «لیساندرو مارتینز» و «کاسمیرو» به جمع مصدومان این تیم افزوده شدند.

اریک تن هاگ سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با افزایش مصدومیت‌ها در بین بازیکنان تیمش، از تعداد بالای بازی‌ها و مسابقات گلایه کرد و مدعی شد این حجم از مسابقات بیشتر از ظرفیت بازیکنان است.

تن هاگ هلندی در انتقاد به افزایش بازی‌های فوتبال گفت: همه مربیان از تعداد زیاد مسابقات شکایت دارند، اما همچنان بازی‌های بیشتری به تقویم مسابقات افزوده می‌شود.

تن هاگ در پایان در پاسخ به انتقادات مبنی بر تمرینات پرفشار در این تیم گفت: باید انتخاب‌های خاصی را انجام داد. یا باید با شرایط تمرینات کنار آمد و برای مسابقات آماده شد یا باید از رقابت کنار کشید. این تصمیمی است که هر باشگاهی باید بگیرد. هر تیمی باید با این وضعیت کنار بیاید و بازیکنان این تیم هم همینطور. هر بازیکنی می‌داند که باید سختی بکشد و قربانی شود.