کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: امسال مراسم اصلی هفته پژوهش در یکی از مدارس استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت عصر یکشنبه در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: پژوهش‌ها باید در زمینه‌های کاربردی صورت گیرد و مشکلی از مشکلات کشور و آموزش و پرورش را حل کند، البته پژوهش فی نفسه و در همه ساحت‌ها ارزشمند است.

وی با اشاره با برگزاری گرامیداشت هفته پژوهش در یکی از مدارس استان البرز گفت: نقش آموزش و پرورش در زمینه پژوهش یک نفش اساسی است و از این جهت امسال مراسم اصلی پژوهش در استان البرز در یکی از مدارس استان البرز برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان پژوهشگر استان البرز گفت: با توجه به تعداد بالای دانش آموزان و فرهنگیان که در زمینه‌های پژوهشی صاحب عنوان هستند، آموزش و پرورش استان نیز به صورت مستقل برنامه‌ای برای تجلیل از این عزیزان برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: معاونین پژوهش در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان البرز باید از همه ظرفیت خود برای برگزاری باشکوه هفته پژوهش در استان البرز استفاده کنند.

حجرگشت افزود: برگزاری نمایشگاه آثار پژوهشی و هنرستانی نیز از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان البرز است که در این زمینه نیز باید تمامی هماهنگی‌ها به خوبی صورت گیرد.

وی ضمن گرامیداشت روز و هفته پژوهش بار دیگر بر اهمیت این هفته و نقش پژوهش در زمینه تحول در آموزش و پرورش تاکید کرد.