کرج- سرمربی شهدای رزکان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده دیدار مقابل شهرداری بم هستیم و تلاش می‌کنم شهدای رزکان به جمع مدعیان باز گردد.

علیرضا نیکبخت‌واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با آخرین شرایط تیم گفت: خوشبختانه تیم از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به شناختی که از شهرداری بم داریم برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم خواهیم رفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه چند بازیکن مصدوم ما به تمرینات گروهی اضافه شدند و این خبر بسیار خوبی است و امیدوارم با انجام یک بازی زیبا پیروز میدان باشیم.

نیکبخت به ادامه فصل اشاره کرد و گفت: برای هر بازی برنامه داریم باید بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و باز هم شهدای رزکان را به جمع مدعیان بازگردانیم.

سرمربی شهدای رزکان در پایان گفت: ما نماینده استان البرز هستیم و حمایت فوتبال‌دوستان البرزی به ما امید می‌دهد تا با تلاش بیشتر و کسب پیروزی باعث خوشحالی آنها شویم متأسفانه در این دیدار با توجه به رأی کمیته انضباطی از میزبانی تماشاگران محروم هستیم من فوتبال را با هواداران دوست دارم و امیدوارم با یک برد طرفداران شهدای رزکان را خوشحال کنیم.