اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار مرکزی گفت: وضعیت تولید و صنعت استان مرکزی در دولت سیزدهم بهبود یافته و این مهم با هم افزایی حلقه مدیریتی استان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن میرزاخانی ظهر دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: اکنون تعاملی قابل قبولی در استان حاکم است و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها بهره گیری شده است.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی حوزه صنعت و تولید استان مرکزی نسبت به قبل از دولت سیزدهم بهبود یافته است، افزود: پنج واحد بزرگ تولیدی استان اکنون وضعیت مناسبی دارند و این مهم حاصل تعامل و انسجام مسؤولان ارشد کشوری و استانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی ادامه داد: در خصوص برخی مسائل، در سطح کلان تصمیم‌گیری می‌شود و تا هنگامی که ایران تنها در تهران خلاصه می‌شود گره گشایی از مشکلات استان‌ها دور از ذهن است.

میرزاخانی افزود: بیان یک مساله، راهکار حل آن نیست از این رو بهره گیری از ظرفیت و توانمندی متخصصان حوزه تولید امری ضروری است تا با امضای نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی به مراجع ذیصلاح ارسال شود.