اراک- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی گفت: چهارمین آیین تکریم مقام آوران ملی و بین المللی مسابقات سراسری قرآن در استان مرکزی برگزار می شود.

حسین محمودی فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان چهارمین آئین تکریم مقام آوران ملی و بین المللی مسابقات سراسری قرآن کریم را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: ایجاد فضای معنوی و مفاهیم قرآنی در سطح جامعه، تقدیر از تلاش و دستاوردهای قهرمانان قرآنی استان، معرفی الگوهای قرآنی استان، سنجش وضعیت فعالان قرآنی استان در سطح مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم و معرفی نقش خانواده و والدین به ویژه مادران در ایجاد بستر مناسب برای قرآن آموزانی که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند، از جمله اهداف برگزاری این آئین است.

محمودی فر گفت: واجدان شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه اسناد و مدارک مربوطه در اراک به گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه مؤسسات قرآنی استان مرکزی و در شهرستان‌ها نیز به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: این آئین در ۲۸ آذرماه سال جاری در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: واجدین شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آئین نامه مربوطه به آدرس markazi.farhang.gov.ir و یا با شماره تماس ۳۲۲۱۳۲۵۰( به جز پنج شنبه‌ها) تماس حاصل کنند.