یزد- فرماندار بهاباد گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ بستر لازم برای توانمندسازی و جذب نیروهای بومی در صنایع و معادن بهاباد فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیموری، عصر دوشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان بهاباد با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به تمامی مسائل مربوط به جوانان اظهار کرد: آینده این کشور را باید جوانان رقم بزنند و این مهم جز با هموار کردن موانع میسر نمی‌شود زیرا مسئله مشکلات قشر جوان می‌تواند آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری را به جامعه وارد کند.

وی با اشاره به اهمیت تأمین مسکن و اشتغال بعنوان دو نیاز اساسی جوانان عنوان کرد: در حوزه اشتغال و جوانان با توجه به صنایع و معادنی که در شهرستان وجود دارد، در شش ماه اول سال ۱۴۰۳ بستر لازم برای توانمندسازی و جذب نیروهای بومی جوان فراهم خواهد شد.

تیموری همچنین در حوزه مسکن با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: تاکنون برای حدود ۲۰۰ نفر از جوانان زمین واگذار شده و بقیه قطعات زمین‌ها نیز آماده واگذاری به جوانان واجد شرایط در شهرستان است.

گفتنی است؛ در این نشست سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از زحمات فرماندار شهرستان بهاباد در حوزه ورزش و جوانان با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.