ارتقای مرکز خدمات حوزه های علمیه، برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر طلاب و دانشجویان و گردهمایی بسیج اساتید حوزه علمیه در قم از مهمترین اخبار حوزه در هفته گذشته است.

ارتقای مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به سازمان
به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: بر اساس مصوبه اخیر دفتر مقام معظم رهبری، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تبدیل به سازمان می شود. همچنین مصطفی آراسته فرد به سمت مدیر عامل مؤسسه عمران نور گستر و حسین مقدم به معاونت خدمات رسانی این مرکز منصوب شد.

نخستین جشنواره سراسری شعر طلاب و دانشجویان
نخستین جشنواره سراسری شعر طلاب و دانشجویان با موضوع بانوی مهر، ویژه گرامی‌داشت مقام حضرت معصومه(س) ششم آذرماه توسط دانشگاه مفید قم و با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان قم روز گذشته در این دانشگاه برگزار شد. در این جشنواره از 65 اثر برتر شاعران دانشجو و طلبه تجلیل شد.

برگزاری گردهمایی سالانه بسیج اساتید حوزه علمیه در قم
گردهمایی سالانه بسیج اساتید حوزه علمیه پنجم آذر ماه با حضور جمعی از خواهران بسیجی و با هدف تجلیل از فعالان برتر عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی در جامعه الزهرا(س) قم برگزار شد. در این نشست از  فعالان برتر عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی در جامعه  الزهرا(س) قم تجلیل شد.

نشست استاندار خراسان شمالی با هئیت امنای حوزه علمیه بجنورد
"محمدحسین جهانبخش" روز یکشنبه در نشستی با هیئت امنای حوزه علمیه بجنورد کمبود روحانی را یکی از مشکلات استان خراسان شمالی دانست و گفت: کمبود طلاب علوم دینی در این استان موجب شده است تا برای اعزام روحانی به مناطق محروم و روستاها با مشکل مواجه شویم.

امضا تفاهم نامه بهزیستی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
سازمان بهزیستی کشور و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با امضای تفاهم نامه ای از این پس برای پیشگیری و ساماندهی آسبهای اجتماعی همکاری خواهند کرد.