کرمانشاه- معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: یکی از وظایف ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بستر سازی برای آموزش در حوزه فریضتین است.

علی حسینی بعد از ظهر دوشنبه در نشست کرسی آزاد اندیشی با موضوع «چرا در امر به معروف و نهی از منکر عقبیم؟» که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از وظایف ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بستر سازی برای آموزش در حوزه فریضتین است، اظهار کرد: ستاد تاکنون دوره‌های مختلفی را برگزار کرده است و در حال حاضر نیز دوره آموزشی پایه آمران به معروف و ناهیان از منکر در حال برگزاری است که علاقه مندان می‌توانند نسبت به ثبت نام و دریافت آموزش اقدام کنند.

وی افزود: این دوره به صورت مجازی و رایگان در حال برگزاری است و تمام اقدامات لازم برای ارائه محتوای تصویری، مکتوب و آزمون فراهم شده است.

معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تصریح کرد: ثبت نام در این دوره از طریق سایت ستاد به آدرس setad-abm.ir امکان پذیر است.

وی افزود: اقدامات و پیگیری‌هایی برای استفاده از ظرفیت مدارس، دانشگاه‌ها و … برای آموزش در حال انجام است.

حسینی با اشاره به اینکه کرسی آزاد اندیشی امروز اولین کرسی در نیمه دوم سال جاری است، گفت: سلسله نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاد اندیشی به تدریج برگزار خواهد شد.