کاشمر- فرماندار کاشمر گفت: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در پنج روستای کاشمر زمین تأمین شد.

به‬ گزارش‬ خبرنگار‬ مهر، حجت الله شریعتمداری عصر‬ سه‬ شنبه‬ در جلسه بررسی پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن که با حضور مدیران بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، کمیته امداد و بهزیستی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد؛ گفت: خانه دار شدن مردم و طرح ‏ نهضت ملی مسکن از ‏ اولویتهای دولت است و باید در اجرای آن همه دستگاه‌های اجرایی با تعامل و جدیت‏ این مهم را در شهرستان محقق کنند.

فرماندار‬ کاشمر تصریح کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان چهار سایت برنامه ریزی شده است.

وی از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی عملیات آماده سازی سایت ۳۴ هکتاری توسط شهرداری کاشمر خبر داد و عنوان کرد: ‏‏ ۵۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت ۳۴ هکتاری برای صدور پروانه ساختمانی به شهرداری کاشمر معرفی شده اند.

شریعتمداری گفت: طراحی قطعات در سایت ۱۸۸ هکتاری برای واگذاری به سایر متقاضیان توسط مشاور انجام و در حال طی مراحل کمیسیون ماده ۵ است.

فرماندار کاشمر گفت: در حال حاضر دو سایت ۱۲۶ و احدی گروه ساخت شامل ۴۲ قطعه سه واحدی با مساحت هشت هزار و ۵۵۷ مترمربع و ۳۰و احدی بنیاد مسکن در ۷ بلوک به مساحت هزار و ۸۵۰ متر مربع توسط مالکین و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجراست که زیر ساختهای لازم شامل آب و برق و گاز و تلفن در این ۲ سایت برای متقاضیان اجرا شده است.

وی افزود: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها در پنج روستا زمین مورد نیاز تأمین شده است.

گفتنی است؛ از ۱۶ هزار و ۸۸۸ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان کاشمر هشت هزار و ۱۰۳ نفر تأیید نهایی شده اند.