یزد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان بهاباد بر لزوم تلاش مسوولان این شهرستان در راستای تحقق برنامه ریزی‌های انجام شده برای انتخابات با مشارکت مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشمند در ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان بهاباد با اشاره به طرح ملی شهریاران که در سطح کشور در حال اجراست، اظهار کرد: این طرح باید در بهاباد نیز به درستی اجرایی شود.

وی عنوان کرد: تمامی ادارات، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان و عموم مردم بهاباد در این راستا مشارکت فعال داشته باشند.

هوشمند بیان کرد: عموم مردم، مسوولان و کارکنان ادارات، شوراها و دهیاران می‌توانند با ورود به درگاه ارتباطی www.shahriaran.ir ایده ها و اقدامات خود را ثبت کنند.

معاون فرماندار بهاباد یادآور شد: در این طرح مردم برای حل مسائل خود پیش‌قدم می‌شوند و همزمان مسوولان نیز با شناخت ظرفیت‌های مردمی و حمایت‌های گوناگون موانع را از سر راه مردم برداشته و در نهایت ایده ها در راستای رفع مشکلات کارساز خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون از ظرفیت و مشارکت مردمی در بسیاری از طرح ها و پروژه های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، درمانی، آموزشی، خدماتی و… استفاده شده و مردم پای کار آمده اند که جای تقدیر دارد.

هوشمند در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات نکته مهمی است که رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات پیش رو مطرح کرده اند و بر آن تاکید دارند و بر این اساس همه ما موظف هستیم در راستای مشارکت حداکثری و اجرای برنامه های پیش‌بینی شده ستاد انتخابات شهرستان در این راستا، برنامه‌ریزی و آن را عملیاتی کنیم.