در ادامه قرار است با هم گشتی در مراکز خرید معتبر شهر ونیز بزنیم. با ما همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، معمولاً اکثر گردشگران در تور ونیز به دنبال بازدید از مکان‌های دیدنی این شهر رویایی هستند اما پس از بازدید از جاذبه‌های گردشگری ونیز، از لذت خرید نیز نمی‌توانند چشم‌پوشی کنند. از این رو بسیاری از گردشگران تور ونیز به دنبال مراکز خرید معتبر شهر ونیز هستند تا بتوانند اجناس با کیفیت و مرغوب برای خودشان و یا عزیزانشان تهیه کنند. شهر ونیز به جهت اینکه از شهرهای توریستی محسوب می‌شود در زمینه صنعت توریسم، رشد قابل توجهی داشته است و مراکز خرید مستقر در این شهر، اشاره‌ای بر صحت این موضوع هستند. در ادامه قرار است با هم گشتی در مراکز خرید معتبر شهر ونیز بزنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مراکز خرید در تور ونیز

مراکز خرید بیشماری در شهر ونیز ایتالیا قرار دارد اما برخی از این مراکز خرید، آوازه جهانی پیدا کرده‌اند. چراکه مورد استقبال اکثر گردشگران تور ونیز قرار گرفته‌اند. در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها معرفی می‌شوند.

مرکز خرید Noventa Di Piave Outlet

این مرکز خرید معتبر با بیش از ۱۵۰ مغازه مجزا قابلیت این را دارد که گردشگران تور ونیز، تمامی مایحتاج چندساله خود را به صورت یکجا از این جا، خریداری کنند. در این مرکز خرید، برندهای معتبری به فروش می‌رسند.

همچنین ناگفته نماند که در این مرکز خرید، یک کلوب مشتریان وفادار هم در نظر گرفته شده است که گردشگران می‌توانند با عضویت در این باشگاه از ۱۰ درصد تخفیف روی اجناس خود بهره‌مند شوند.

مرکز خرید Galleria Barcella

Galleria Barcella همان مرکز خریدی است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توان در آن یافت. از این رو بهتر است که گردشگران تور ونیز برای بازدید از این مرکز خرید از قبل برنامه‌ریزی و زمان‌بندی داشته باشند. چراکه از بزرگترین مراکز خرید ونیز با امکانات ویژه محسوب می‌شود و نیازمند زمان کافی برای بازدید و خرید است. از امکانات این مرکز خرید می‌توان به وای فای، رستوران، کافه و فروشگاه‌های مختلف پوشاک از برندهای مختلف اشاره کرد.

مرکز خرید Port di Mestre

از دیگر مراکز خرید معتبر که برای گردشگران تور ونیز، امکان بازدید و خرید از آن وجود دارد، مرکز خرید Port di Mestre است. ساعت کاری این مرکز خرید همه روزه به جز روز یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. از مزیت‌های این مرکز خرید، دارا بودن مکان بازی مجزا برای کودکان است.

این موضوع برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند بسیار خوشایند است. چراکه می‌توانند بدون هیچ نگرانی و استرسی کودک خود را در محوطه امن تدارک دیده شده برای کودکان بگذارند و با خیال راحت از تمامی مغازه‌ها دیدن کنند.

مرکز خرید Coin

مسلماً تور ونیز بدون سر زدن به مرکز خرید کوین، نمی‌تواند کامل شود. این مرکز خرید در یک ساختمان بسیار مجلل و بزرگ و در ۵ طبقه بنا شده است. هر طبقه مرکز خرید کوین، به یک نوع محصول اختصاص پیدا کرده است.

به عنوان مثال طبقه اول انواع و اقسام لباس‌های زنانه و دخترانه از برندهای معتبر و شناخته شده را می‌توان یافت. در طبقه دوم شکیل‌ترین و خاص‌ترین دکوری‌ها و اکسسوری‌های منزل قرار گرفته است. هر کدام از این اسباب تزئینی خاص هستند و نمونه و مشابه آن‌ها را در کمتر جایی می‌توان یافت.

به همین ترتیب هر طبقه اختصاص به یک نوع محصول دارد و این سبب می‌شود که هیچ گردشگری دست خالی از این مرکز خرید خارج نشود.

لازم به ذکر است که این مرکز خرید دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد و از این رو اصلاً مهم نیست که هتل محل اقامت گردشگران کدام نقطه ونیز باشد، چراکه به سهولت می‌توانند خود را به این مرکز خرید برسانند.

مرکز خرید Nave de Vere

مرکز خرید Nave de Vere یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید ونیز است که به جهت قدمت آن جایگاه ویژه‌ای برای گردشگران تور ونیز دارد. این مرکز خرید ۳۸ هزار متر مربع وسعت دارد.

در این مرکز خرید، مغازه‌هایی بزرگ وجود دارد که هر کدام به صورت تخصصی در صنعت مد، پوشاک، دکوراسیون، مبلمان و… فعالیت می‌کنند. همچنین از دیگر مزیت‌های این مرکز خرید، این است که هم اجناس برند و هم غیر برند را به فروش می‌رساند و البته ناگفته نماند که اجناس غیر برند این مرکز خرید نیز از جنس و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

بازار Campo San Maurizio

بازار کامپو سن موریتسیو نیز از مراکز خریدی محسوب می‌شود که تمامی گردشگران تور ونیز از خاطرات آن به خوبی یاد می‌کنند. زمان فعالیت این بازار اعجاب‌انگیز از جمعه تا یکشنبه است. این بازار شاید قابل مقایسه با مراکز خرید گران قیمت ونیز نباشد اما در واقع تا به حال به خوبی توانسته است نظر گردشگران را به سمت خود معطوف کند. این بازار از غرفه‌های متعددی تشکیل شده است که وسایلی همچون ساعت، جواهرات، عتیقه‌جات، آثار هنری، تابلوهای نقاشی و… را به فروش می‌رسانند.

البته ناگفته نماند که معمولاً قیمت اقلام بازار کامپو سن موریتسیو به جهت اینکه معمولاً اجناس قدیمی و عتیقه هستند بسیار بالا است. اما با این وجود بسیاری از گردشگران تور ونیز صرفاً برای نگاه کردن و لذت بردن از محیط خاص این بازار، به آن مراجعه می‌کنند.

مرکز خرید Le Barche

مرکز خرید Le Barche مخصوص آن دسته از گردشگران تور ونیز است که قصد دارند حتماً از برندهای ایتالیایی خرید کنند. چراکه در این مرکز خرید بالای ۹۰ درصد اجناس تولید شرکت‌های ایتالیایی هستند و به ندرت اجناس غیر ایتالیایی را در این مرکز خرید می‌توان یافت.

در این مرکز خرید نیز امکاناتی همچون وای فای، اتاق مادر و کودک، مکان بازی کودکان، رستوران و کافی‌شاپ و… وجود دارد.

مرکز خرید بورابو

آن دسته از گردشگران تور ونیز که به صنایع دستی علاقه‌مند هستند به هیچ عنوان نباید مرکز خرید بورابو ونیز را از دست بدهند. این مرکز خرید دارای انواع صنایع دستی، صنایع هنری، صنایع بافندگی و نساجی و انواع پوشاک و… است.

در واقع این مرکز خرید، بخشی از فرهنگ و اصالت مردم ایتالیا را نشان می‌دهد. از این رو بازدید از این مرکز خرید را می‌توان یک تیر و چند نشان دانست.

سخن پایانی

هدف از تدوین این مقاله آشنایی گردشگران تور ونیز با بهترین مراکز خرید ونیز بود. از این رو سعی شد با زبانی ساده اطلاعات کلی در مورد هر کدام از این مراکز خرید در اختیار گردشگران تور ونیز قرار داده شود. البته مسلماً برای همه گردشگران تور ونیز مقدور نخواهد بود که به تمامی این مراکز خرید سر بزنند و خرید کنند، اما می‌توانند با مطالعه این مقاله هر کدام از این مراکز خرید را که با سلیقه آن‌ها تطابق بیشتری دارند، انتخاب کرده و خرید خود را از آن جا انجام دهند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.