سمنان- سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی سمنان از کشف یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه در شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید نجاتی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازرسی از نانوایی‌های سمنان، از کشف یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد در سمنان خبر داد و تاکید کرد: این میزان آرد از چند نانوایی شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه با رصد انجام شده از سوی بازرسان مدیریت و بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی از چند واحد نانوایی در شهرستان سمنان بازدید شد، افزود: این واحد صنفی اقدام به فروش آردهای یارانه‌ای نوع یک کرده که تخلف است.

سرپرست نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی سمنان این میزان آرد عرضه شده خارج از شبکه کشف شد، گفت: پرونده تخلف این واحد صنفی درباره عرضه خارج از شبکه آرد و فروش کالاها که بر خلاف ضوابط و مقررات انجام شده است؛ به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

نجاتی از کاهش سهمیه نانوایان متخلف خبر داد و گفت: گزارش تنظیمی در زمینه کاهش سهمیه آرد این واحد نیز برای شورای آرد و نان شهرستان سمنان ارسال می‌شود.