سنندج_ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: کردستان ظرفیت لازم برای برگزاری اجلاسیه نماز را دارد و باید پیگیری این مهم باشیم تا پربارتر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رشیدی‌پور صبح یکشنبه در جلسه شورای ستاد اقامه نماز کردستان اظهار کرد: نماز کد مسلمان بودن همه انسان‌های مؤمن است و باید به هر شیوه ممکن برای مسلمانان این مهم تبیین و ترویج یابد.

وی با بیان اینکه قرار براین است که در راستای برگزاری اجلاسیه سراسری نماز، از حجت‌الاسلام قرائتی دعوت شود، افزود: این اجلاسیه با حضور مسؤولان کشوری برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تصریح کرد: کردستان ظرفیت لازم برای برگزاری اجلاسیه نماز را دارد و باید پیگیری این مهم باشیم تا پربارتر برگزار شود.

وی به حضور مردم کردستان در عرصه‌های مختلف پرداخت و گفت: مردم کردستان از برگزاری مراسم‌های گسترده استقبال می‌کنند و برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در کردستان نیز می‌تواند در استان مورد استقبال مردم باشد و اثرات معنوی خود را در این استان برجای بگذارد.

رشیدی‌پور اضافه کرد: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید به مقوله نماز توجه کنند و آموزش و اثرگذاری مربیان و اساتید این مراکز منجر به نقش‌آفرینی میان نوجوانان و جوانان در خصوص نماز باشد.

وی تصریح کرد: جامعه ما جامعه‌ای اسلامی است و تمام جهان برای برنامه‌های کلی روی ایران نظر دارد.