آزادشهر- فرماندار آزادشهر گفت: حضور موثر بانوان در جامعه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد کریمی، صبح دوشنبه در جلسه هیأت اندیشه ورز بانوان فرمانداری آزادشهر با اشاره به جایگاه والای بانوان در خانواده و اجتماع، اظهار کرد: بیش از نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می‌دهند و در هر پدیده‌ای نقش ممتاز و سازنده‌ای ایفا کرده‌اند و می‌توانند در گروه‌های اجتماعی و خانواده تأثیر گذاری زیادی داشته باشند.

وی افزود: حضور مؤثر بانوان در جامعه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.

کریمی با بیان اینکه هیأت اندیشه ورز بانوان شهرستان آزادشهر در راستای بهره برداری از توانمندی و مهارت‌های آنان در بخش‌های مختلف شکل گرفته است، ادامه داد: هفت حوزه هیأت‌های اندیشه ورز بانوان شهرستان آزادشهر شامل کسب و کار پایدار، زیست عفیفانه، تحکیم بنیان خانواده، حقوق و مسوولیت‌های بانوان، جمعیت، نشاط اجتماعی و الگوی سوم زن است.

فرماندار آزادشهر گفت: این شورا با همدلی و بر اساس خرد جمعی در هر یک از این هفت کارگروه موفق عمل کند تا علاوه بر تحقق اهداف مورد نظر در حوزه خانواده، گام مثبتی نیز در جهت آرامش و نشاط اجتماعی برداشته شود.

کریمی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان برای حضور پرشمار در این صحنه، اظهار کرد: فضای نشاط اجتماعی و ایجاد فرصت برای همه سلیقه‌ها برای مشارکت پرشور در انتخابات حائز اهمیت است و هیأت اندیشه ورز می‌تواند در این عرصه گام‌های مؤثری بردارد.