مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری از برگزاری اردوی «باغ رمان ایرانی» با هدف کشف استعدادهای جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد دانشگر مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری از برگزاری اردوی «باغ رمان ایرانی» با هدف کشف استعدادهای جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی چهارشنبه و پنج شنبه این هفته خبر داد.

دانشگر، مهم‌ترین هدف طرح «باغ رمان ایرانی» را کشف استعدادهای جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی دانست، که زیر نظر استادان داستان نویس طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه در واقع تعاملی بین اساتید فن داستان‌نویسی و هنرجویان جوان کشور است که به مهارت‌افزایی نویسندگان جوان در تولید رمان منتهی خواهد شد.

مدیر دفتر ادبیات داستانی درباره نشست‌ها و تعامل استاد و هنرجو در این دوره آموزشی گفت: این اردو شامل سه نشست تخصصی، یک کارگاه عملی و یک نشست هنرجو و مدرس مربوطه و همچنین یک نشست عمومی برای اعضای باغ رمان ایرانی برنامه ریزی شده است.

دانشگر درباره کمیت این دوره آموزشی افزود: این پروژه با حضور ۲۲ هنرجو زیر نظر ۱۴ استاد راهنما انجام خواهد شد، که هنرجویان ضمن فراگیری آموزش داستان‌نویسی، رمان خود را می‌نویسند.