همدان- رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: امروز بزرگترین آسیب و چالش همدان فراری دادن سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بادامی‌نجات بعد از ظهر دوشنبه در نشست با اتاق بازرگانی و سرمایه‌گذاران همدان اظهار کرد: ما در حوزه سرمایه‌گذاری به بی‌راهه رفته‌ایم و به دنبال جذب سرمایه‌گذار از خارج استان و کشور هستیم.

وی افزود: در حالی که سرمایه‌گذاران اصلی ما در همدان هستند که به دلیل عدم جذب و حمایت از استان می‌روند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه هیچکس در شهر همدان نمی‌خواهد برای سرمایه‌گذاران هزینه پرداخت کند، گفت: ما با سرمایه‌گذاران صحبت که می‌کنیم می‌گویند کلاه‌مان در همدان هم بیافتد بازنخواهیم گشت که این درد است.

بادامی خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین آسیب و چالش شهر ما آب و برق و ترافیک نیست بلکه فراری دادن نخبگان، سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان است.

وی با بیان اینکه در شهر ما ۴۰ و ۵۰ نفر هستند که کار ۷۰۰ هزار نفر را دچار اختلال کرده‌اند، بیان کرد: پروژه‌ای که برای آن پروانه صادر شده هیچکس به غیر از دیوان حق ندارد آن متوقف کند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: یک نفر زنگ می‌زند، یک نفر نامه می‌زند در حالی که هر کاری دستگاه متولی دارد.

وی با اشاره به فرآیند صدور پروانه گفت: مشکل صدور پروانه به یک کابوس برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است.