نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی شاهد و ایثارگر با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی شاهد و ایثارگر با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال برگزاری است، پاکدل معاون مددکاری و مشارکت مردمی بنیاد شهید در این نشست گفت: اولین گروه جهادی بنیاد شهید و خانواده‌های شهدا و ایثارگران متشکل از صد نفر از متخصصان پزشکان دندانپزشکان و گروه‌های پزشکی به نام راه روشن به سرپرستی خانم دکتر فرهادی هفته آینده عازم استان هرمزگان است.

بیاتپور از اعضای گروه جهادی راه روشن گفت: همه اعضای گروه جهادی راه روشن فرزندان شاهد و ایثارگر هستند و به صورت خودجوش و تاکنون در مناطق مختلفی به مردم خدمت کردند.

وی افزود: به دعوت اقای نریمانی در ۲۳ آذر با جمعی از اساتید و استادیارهای دانشگاه‌ها بندرعباس می‌رویم.

این عضو گروه جهادی درخصوص خدمات پزشکی ارائه شده در این گروه گفت: انواع خدمات دندانپزشکی، حضور فوق تخصص قلب، حضور متخصص گوش حلق بینی، حضور متخصص زنان و سونو گرافی، حضور متخصص چشم پزشکی و اپتومتریست و ارائه انواع خدمات پاراکلینیکی بخشی از خدمات ارائه شده توسط این گروه است.

وی تاکید کرد: خیرین واقعاً مشتاق کمک هستند اما باید با شناساندن گروه‌های جهادی به مردم به تعداد خیرین افزوده شود.